FAQs

Frequently Asked Questions

Ik heb mijn bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen.

Soms komt het voor dat een orderbevestiging niet direct binnenkomt in de mailbox. Wanneer deze helemaal niet binnenkomt, neem dan contact met ons op via het nummer 015-3611001. Controleer altijd ook even de spambox van je mail. Het kan zijn dat de bevestiging hier alsnog binnenkomt.

Ik heb een bestelling gedaan maar mijn gegevens kloppen niet of zijn niet volledig, wat moet ik doen?

Als je gegevens niet volledig of onjuist zijn, neem dan direct contact met ons op. We kunnen je gegevens dan aanpassen of aanvullen. Je kan dit doormailen naar info@wolfftv.nl of bellen naar 015-3611001.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee het aanmaken van een account is niet noodzakelijk. Je kan gerust zonder account bestellen. Een eventuele track en trace sturen wij per mail toe.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe kan ik dit doen?

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen van ons, dan is het annuleren van je bestelling vaak nog mogelijk. Neem hiervoor contact op met ons via info@wolfftv.nl of bel ons op 015-3611001.

Ik heb een kortingscode die niet werkt. Hoe kan ik alsnog met korting bestellen?

Heb je een kortingscode die het niet doet, neem dan even via 015-3611001 contact met ons op. Wij kijken met je mee of de code nog geldig is en waar nodig maken we een nieuwe code voor je aan.

Waar kan ik op de site cartridges bestellen?

Om het overzichtelijk te houden hebben we een aparte webshop voor ons assortiment cartridges. voor ons aanbod cartridges ga je naar www.015inkt.nl.

Ik wil een afspraak maken voor een huisbezoek, hoe doe ik dit?

Voor het maken van een afspraak kun je bellen naar 015-3611001 of mailen naar info@wolfftv.nl.

Ik wil de afspraak verzetten/afzeggen.

Wil een afspraak met onze monteur wijzigen of annuleren. Bel ons z.s.m. en we verzetten de afspraak naar een ander moment of laten de afspraak indien nodig vervallen.

Wat zijn de kosten van een monteur aan huis?

Voor werkzaamheden aan huis rekenen wij met een arbeidsloon inclusief btw van €59,- per uur. Het eerste uur wordt altijd volledig in rekening gebracht. Zijn we langer bezig dan rekenen we per kwartier verder. Voor het plaatsen van een stopcontact in de meterkast hebben wij een vast tarief van €100,- inclusief materiaal en meetrapport volgens de meest recente norm.

Hoe kan ik betalen bij de monteur?

De monteur maakt direct aan het einde van de werkzaamheden een factuur voor je op. Je weet zo direct wat de kosten zijn en deze kunnen per pin of contant worden afgerekend.

De monteur is geweest, maar het probleem is niet opgelost.

Neem direct contact met ons op, zodat we kunnen kijken wat we kunnen betekenen voor je. Waar nodig komen we opnieuw bij je langs.

Krijg ik een factuur van de werkzaamheden?

Ja, de monteur maakt na het huisbezoek direct een factuur voor je op. Deze ontvang je direct per mail. Hierop staan alle werkzaamheden gespecificeerd.

Ik wil graag gebruikmaken van de installatieservice van SKP.

Ook voor een modem installatie of installatie van de ITV settopbox van SKP komen wij aan huis. In veel gevallen is dit voor jou gratis en anders brengt SKP hiervan de kosten in rekening. Soms moet er door de monteur extra materiaal worden gebruikt om je huisapparatuur aan te sluiten. Deze kosten zijn wel voor eigen rekening en zal de monteur aan je vertellen.

Ik heb een mail ontvangen om een modem op te halen, kan ik direct langskomen?

Ja zeker. Wanneer SKP een mail heeft gestuurd dat een modem mag worden opgehaald, kan je direct bij ons terecht en maken wij de spullen voor je in orde.

Ik kom mijn modem inleveren, wat moet ik meenemen?

Bij het inleveren van het modem is het belangrijk dat je het modem en de voeding afgeeft. Je ontvangt van ons een bewijs dat je het hebt ingeleverd. Wij verwerken dit in het systeem van SKP. Heb je ook een ITV settopbox? Ook deze dien je dan compleet in te leveren.

Ik mag mijn modem wisselen, kan ik het oude modem later inleveren.

Helaas is dit niet mogelijk. Wij moeten het oude modem uit het systeem verwijderen en hebben deze daarom nodig bij het omwisselen. Breng het oude modem en de voeding daarom mee naar de winkel, dan kunnen we deze direct voor je wisselen. Heeft SKP aangegeven dat je een oud type hebt dat niet meer ingeleverd hoeft te worden, dan kun je wel een nieuw modem ophalen zonder eerst de oude in te leveren.

Ik wil mijn tv instellen, hoe doe ik dit?

De tv kan je zenders laten zoeken met de volgende gegevens:
Frequentie: 554.000
Netwerk ID: 8888
Symboolsnelheid: 6900

Ik mis een aantal tv zenders.

Dit heeft vaak te maken met het signaal dat verstoord wordt door slechte/oude antennematerialen. Zorg ervoor dat je deze vervangt voor Kabelkeur materiaal en laat de tv daarna opnieuw zenders zoeken.

Wanneer kan ik mijn pakket afhalen?

Een UPS pakket kan afgehaald worden als je van hen een bericht hebt ontvangen. Eerder kan zal deze niet bij ons liggen. Telefonisch kunnen wij geen informatie doorgeven.

Ik heb een vraag over mijn pakket. Hoe kan ik deze stellen?

Voor alle vragen van UPS pakketten kan je terecht bij UPS via het nummer: 020 50 40 500. Wij kunnen helaas geen informatie over je pakket geven. Alle overige informatie vind je op https://www.ups.com/nl/nl/Home.page?

Ik heb geen sms ontvangen bij het inleveren van mijn pakket. Wat moet ik doen?

Als je pakket bij ons is ingeleverd kunnen we eenmalig een sms sturen vanuit de scanner. Daarna is alle informatie voor ons geblokkeerd vanwege AVG regels. Als een sms niet aankomt dan raden we aan UPS te bellen via het nummer: 020 50 40 500.

Kan ik mijn pakket zonder UPS label afgeven?

Nee, het afgeven van UPS pakket kan alleen wanneer je een UPS label hebt die op het pakket is geplakt. Bij een mobiele barcode is geen UPS label nodig. Wij plakken bij het inleveren een barcode op de doos. Zonder UPS label nemen wij het pakket niet aan.

Ik heb een pakket dat buiten de EU gaat, is een factuur dan noodzakelijk?

Stuur je een pakket naar een land buiten de EU, dan is een handelsfactuur nodig. Deze zul je in drievoud moeten toevoegen bij het pakket. Zonder deze facturen, neemt UPS het pakket niet mee.

Kan ik iemand anders sturen om mijn pakket te halen?

Ja, dat kan. Belangrijk is dat diegene zijn eigen legitimatie meeneemt voor het afhalen van het pakket.

Mag ik mij legitimeren met iets anders dan een paspoort, rijbewijs of ID kaart?

Nee, wij moeten een officieel legitimatiebewijs controleren. Een verblijfsvergunning valt wel onder een officieel legitimatiebewijs. Schoolpassen, Ov kaarten en bankpassen mogen wij helaas niet accepteren.

Wat zijn de verzendkosten voor een bestelling?

Orders boven de €20,- euro worden door ons gratis verzonden. Bestel je voor minder dan €20,- euro dan rekenen wij €3,99 verzendkosten. In Pijnacker en Delfgauw wordt je bestelling altijd gratis verzonden.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestel je voor 17.00 uur en heb je betaald met iDeal? Dan zorgen wij dat de bestelling dezelfde dag nog de deur uit gaat. Meestal heb je deze dan de volgende dag al in huis. Woon je in Pijnacker of Delfgauw dan bezorgen we je bestelling dezelfde dag nog bij je thuis. LET OP: soms heeft een product een langere levertijd. Dit staat bijna altijd aangegeven bij de informatie van het product. Staat dit er niet, dan kun je van het bovenstaande uitgaan.

Betaal je via een handmatige overschrijving dan duurt het doorgaans twee werkdagen voordat je bestelling wordt verzonden.

Hoe verzenden jullie?

Wij verzenden onze orders met DHL for you. Zijn bestellingen klein genoeg, dan maken wij er een brievenbus pakket van of verzenden wij het in een enveloppe. Dit heeft als voordeel dat je niet hoeft thuis te blijven om je bestelling aan te nemen.

Ik wil een bestelling retourneren. Wat moet ik doen?

Als je een bestelling wilt retourneren kan binnen de 14 dagen bedenktermijn, laat ons dit dan vooraf weten door een mail te sturen naar info@wolfftv.nl met wat je retourneert. Let er op dat de producten altijd goed verpakt zijn zodat tijdens transport de zending niet kan beschadigen. Het retourneren is voor eigen rekening. Het retouradres is:
Wolff TV
Meidoornlaan 20
2641CB Pijnacker

Ik heb mijn bestelling retour gestuurd. Wanneer ontvang ik mijn geld retour?

Zodra een retourzending bij ons binnenkomt, controleren we deze direct en storten vervolgens binnen een week het bedrag retour op de rekening waarmee de bestelling betaald is.

Ik heb gekozen voor afhalen. Wanneer mag ik de bestelling afhalen?

Zodra je order door ons is klaargezet, ontvang je een mail met het bericht dat je de bestelling op kan halen in onze winkel. Eerder hebben wij de order nog niet voor je klaarliggen.