Bestelling

Ik heb mijn bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen.

Soms komt het voor dat een orderbevestiging niet direct binnenkomt in de mailbox. Wanneer deze helemaal niet binnenkomt, neem dan contact met ons op via het nummer 015-3611001. Controleer altijd ook even de spambox van je mail. Het kan zijn dat de bevestiging hier alsnog binnenkomt.

Ik heb een bestelling gedaan maar mijn gegevens kloppen niet of zijn niet volledig, wat moet ik doen?

Als je gegevens niet volledig of onjuist zijn, neem dan direct contact met ons op. We kunnen je gegevens dan aanpassen of aanvullen. Je kan dit doormailen naar info@wolfftv.nl of bellen naar 015-3611001.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee het aanmaken van een account is niet noodzakelijk. Je kan gerust zonder account bestellen. Een eventuele track en trace sturen wij per mail toe.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe kan ik dit doen?

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen van ons, dan is het annuleren van je bestelling vaak nog mogelijk. Neem hiervoor contact op met ons via info@wolfftv.nl of bel ons op 015-3611001.

Ik heb een kortingscode die niet werkt. Hoe kan ik alsnog met korting bestellen?

Heb je een kortingscode die het niet doet, neem dan even via 015-3611001 contact met ons op. Wij kijken met je mee of de code nog geldig is en waar nodig maken we een nieuwe code voor je aan.

Waar kan ik op de site cartridges bestellen?

Om het overzichtelijk te houden hebben we een aparte webshop voor ons assortiment cartridges. voor ons aanbod cartridges ga je naar www.015inkt.nl.