Monteursafspraak

Ik wil een afspraak maken voor een huisbezoek, hoe doe ik dit?

Voor het maken van een afspraak kun je bellen naar 015-3611001 of mailen naar info@wolfftv.nl.

Ik wil de afspraak verzetten/afzeggen.

Wil een afspraak met onze monteur wijzigen of annuleren. Bel ons z.s.m. en we verzetten de afspraak naar een ander moment of laten de afspraak indien nodig vervallen.

Wat zijn de kosten van een monteur aan huis?

Voor werkzaamheden aan huis rekenen wij met een arbeidsloon inclusief btw van €59,- per uur. Het eerste uur wordt altijd volledig in rekening gebracht. Zijn we langer bezig dan rekenen we per kwartier verder. Voor het plaatsen van een stopcontact in de meterkast hebben wij een vast tarief van €100,- inclusief materiaal en meetrapport volgens de meest recente norm.

Hoe kan ik betalen bij de monteur?

De monteur maakt direct aan het einde van de werkzaamheden een factuur voor je op. Je weet zo direct wat de kosten zijn en deze kunnen per pin of contant worden afgerekend.

De monteur is geweest, maar het probleem is niet opgelost.

Neem direct contact met ons op, zodat we kunnen kijken wat we kunnen betekenen voor je. Waar nodig komen we opnieuw bij je langs.

Krijg ik een factuur van de werkzaamheden?

Ja, de monteur maakt na het huisbezoek direct een factuur voor je op. Deze ontvang je direct per mail. Hierop staan alle werkzaamheden gespecificeerd.

Ik wil graag gebruikmaken van de installatieservice van SKP.

Ook voor een modem installatie of installatie van de ITV settopbox van SKP komen wij aan huis. In veel gevallen is dit voor jou gratis en anders brengt SKP hiervan de kosten in rekening. Soms moet er door de monteur extra materiaal worden gebruikt om je huisapparatuur aan te sluiten. Deze kosten zijn wel voor eigen rekening en zal de monteur aan je vertellen.