UPS pakketten

Wanneer kan ik mijn pakket afhalen?

Een UPS pakket kan afgehaald worden als je van hen een bericht hebt ontvangen. Eerder kan zal deze niet bij ons liggen. Telefonisch kunnen wij geen informatie doorgeven.

Ik heb een vraag over mijn pakket. Hoe kan ik deze stellen?

Voor alle vragen van UPS pakketten kan je terecht bij UPS via het nummer: 020 50 40 500. Wij kunnen helaas geen informatie over je pakket geven. Alle overige informatie vind je op https://www.ups.com/nl/nl/Home.page?

Ik heb geen sms ontvangen bij het inleveren van mijn pakket. Wat moet ik doen?

Als je pakket bij ons is ingeleverd kunnen we eenmalig een sms sturen vanuit de scanner. Daarna is alle informatie voor ons geblokkeerd vanwege AVG regels. Als een sms niet aankomt dan raden we aan UPS te bellen via het nummer: 020 50 40 500.

Kan ik mijn pakket zonder UPS label afgeven?

Nee, het afgeven van UPS pakket kan alleen wanneer je een UPS label hebt die op het pakket is geplakt. Bij een mobiele barcode is geen UPS label nodig. Wij plakken bij het inleveren een barcode op de doos. Zonder UPS label nemen wij het pakket niet aan.

Ik heb een pakket dat buiten de EU gaat, is een factuur dan noodzakelijk?

Stuur je een pakket naar een land buiten de EU, dan is een handelsfactuur nodig. Deze zul je in drievoud moeten toevoegen bij het pakket. Zonder deze facturen, neemt UPS het pakket niet mee.

Kan ik iemand anders sturen om mijn pakket te halen?

Ja, dat kan. Belangrijk is dat diegene zijn eigen legitimatie meeneemt voor het afhalen van het pakket.

Mag ik mij legitimeren met iets anders dan een paspoort, rijbewijs of ID kaart?

Nee, wij moeten een officieel legitimatiebewijs controleren. Een verblijfsvergunning valt wel onder een officieel legitimatiebewijs. Schoolpassen, Ov kaarten en bankpassen mogen wij helaas niet accepteren.