Kialapunt-UPS Access Point

Pakketten versturen of afhalen via UPS access point

Bij Wolff TV heb je de mogelijkheid pakketten te versturen of af te halen via UPS. Onze winkel is namelijk een UPS access point voor de regio Pijnacker, Delfgauw, Nootdorp, Delft en Berkel en Rodenrijs.

Wij kunnen en mogen telefonisch niet verder helpen met vragen over UPS-pakketjes, tevens kunnen wij ook geen namen, adressen, aankomstdata of andere gegevens over pakketten verschaffen!

Pakket traceren of veel gestelde vragen :

Wil je weten waar je pakket is? Dan raden wij altijd aan contact op te nemen met UPs via 020-5040500. Je kunt ook via link onderaan deze pagina de status van je pakket zien.

  • Heeft u een geel/bruin briefje in de bus? Hier staat met de hand geschreven een tijd op wanneer het pakket bij ons is!  Voor de exacte status scan de QR-code en u kunt zien of het pakket al bij ons is of onderweg is (vergeet niet uw legitimatie)
  • Mag iemand ander mijn pakket halen? Meestal (tenzij anders vermeld) mag een andere persoon dit halen met zijn legitimatie (wij moeten enkele gegevens noteren)
  • Waar is mijn pakket?   kijk naar de tracktrace-code van de verzender, deze moet hij verstrekken en is leidend voor de status van uw pakket!
  • Pakket vermist?  Enkel UPS kan deze traceren en een oplossing bieden. Wij mogen geen database bijhouden en kunnen ook niet terug kijken.
  • Voor alle andere vragen over UPS of de services kunt u UPS bereiken op 020-5040500

Wanneer je een pakket verstuurt of retourneert let op het volgende:

Heb je een pakket dat retour moet naar een leverancier/bedrijf:
  • Volg de instructies van het retour zenden zoals de leverancier van het pakket aangeeft.
  • Indien je een retourlabel hebt verkregen van de leverancier, plak deze op de doos.
  • Zorg ervoor dat je retourzending goed verpakt is.
  • Lever je pakket in bij ons in de winkel.
Wil je iets versturen naar een ander UPS Access Point:
  • Verpak uw zending goed met bijvoorbeeld kranten of noppenfolie en in een stevige doos.
  • Het is niet toegestaan glas- of aardewerk te verzenden.
  • Meld je pakket via de site van UPS aan.
  • Print het label uit in en plak deze op de zending. (zonder label kan een pakket niet verzonden worden)
  • Lever je pakket bij ons in. Zendingen worden van maandag t/m vrijdag opgehaald.

Wanneer je pakketten afhaalt:

  • Neem een geldig legitimatiebewijs mee (ID kaart, paspoort of rijbewijs). Zonder geldig legitimatie bewijs mogen wij een pakket niet meegeven.
  • Het is toegestaan om een pakket af te halen van een familielid. Hij of zij is wel verplicht zich te legitimeren.
  • Pakketten waarvoor nog moet worden betaald bij afhaling (rembours), kunnen alleen per pin worden voldaan. Contant kunt u deze pakketten niet betalen.
  • Ben je niet thuis wanneer je pakket wordt aangeboden? Dan brengt de chauffeur deze zending na 17.00 uur bij ons in de winkel.
  • Een pakket wat door de chauffeur bij ons word gebracht, blijft maximaal twee weken bij ons liggen. Hierna wordt deze weer terug naar de afzender gestuurd. Wij hebben hier geen enkele invloed op.
  • Heb je vragen over je zending? Hiervoor verwijzen wij door naar het contactformulier op de website van UPS. Telefonisch kunnen wij hier geen antwoord op geven.
  • Voor al je vragen over een zending kunt u bellen naar 020 50 40 500.

Amazon pakketten via UPS access point retourneren

Heb je producten van Amazon die geretourneerd moeten worden? Volg de retourprocedure via de site van Amazon.

    • Je ontvangt een retourcode in de mail
    • Neem je product voor retour mee naar onze winkel
    • Toon de barcode die je van Amazon hebt ontvangen
    • Wij verpakken het product en zorgen dat deze worden opgehaald door UPS.