Kialapunt-UPS Access Point

Pakketten versturen of afhalen via Kiala of UPS

Bij Wolff TV heb je de mogelijkheid pakketten te versturen of af te halen via Kiala / UPS.

Wanneer je een pakket verstuurt of retourneert let op het volgende:

Wil je iets versturen naar een ander Kialapunt:
  • Verpak uw zending goed met bijvoorbeeld kranten of noppenfolie en in een stevige doos.
  • Het is niet toegestaan glas- of aardewerk te verzenden via Kiala.
  • Meld je pakket via de site van Kiala aan. (je maakt hiervoor eenmalig een account aan)
  • Print het label uit in en plak deze op de zending. (zonder label kan een pakket niet verzonden worden)
  • Lever je pakket bij ons in. Zendingen worden van maandag t/m zaterdag opgehaald.
Heb je een pakket dat retour moet naar een leverancier/bedrijf:
  • Volg de instructies van het retour zenden zoals de leverancier van het pakket aangeeft.
  • Indien je een retourlabel hebt verkregen van de leverancier, plak deze op de doos.
  • Zorg ervoor dat je retourzending goed verpakt is.
  • Lever je pakket in bij ons in de winkel.

Wanneer je pakketten afhaalt:

  • Neem een geldig legitimatiebewijs mee (ID kaart, paspoort of rijbewijs). Zonder geldig legitimatie bewijs mogen wij een pakket niet meegeven.
  • Het is toegestaan om een pakket af te halen van een familielid. Hij of zij is wel verplicht zich te legitimeren.
  • Ben je niet thuis wanneer je pakket wordt aangeboden? Dan brengt de chauffeur deze zending na 17.00 uur bij ons in de winkel.
  • Een pakket wat door de chauffeur bij ons word gebracht, blijft maximaal twee weken bij ons liggen. Hierna wordt deze weer terug naar de afzender gestuurd. Wij hebben hier geen enkele invloed op.
  • Heb je vragen over je zending? Hiervoor verwijzen wij door naar het contactformulier op de website van Kiala. Telefonisch kunnen wij hier geen antwoord op geven.
  • Voor al je vragen over een zending kunt u mailen met webnl@kiala.com. Je kan ook bellen naar 020 50 40 500 wanneer u vragen heeft over een pakket.