Met het stoppen van onze fysieke winkel zijn wij ook gestopt met ons SKP servicepunt.
Contactgegevens SKP
- SKP Helpdesk
- 0800-2352249
- info@skpnet.nl
- Tijdens kantooruren is SKP bereikbaar via Whatsapp: 06-14459273
Voor service adviseren wij de volgende SKP servicepunten :
JotronicsDelftsestraatweg 149
RoBoWebBoezemweg 6A |
Stichting Kabeltelevisie Pijnacker is de lokale leverancier van 3 in 1 abonnementen in Pijnacker en Delfgauw. Wolff TV is dealer van SKP en ondersteunt bij het aanmelden en aansluiten van jouw abonnement. Ook voor vragen van SKP kan je terecht in onze winkel. Op veel vragen kan je het antwoord al vinden onder de kop “veelgestelde vragen”.
Via onderstaande link kom je te weten als er een skp storing is en wanneer er onderhoudswerkzaamheden plaatsvinden.
skp storing
Een actuele skp storing wordt op de site van skp gemeld. Zo zie je direct of er problemen in de wijk zijn waar je woont. De meeste storingen zijn snel te verhelpen. Soms komt het voor dat een storing lastiger op te lossen is. Via deze link blijf je up to date over de stand van zaken betreft de storing.
werkzaamheden op dit moment
Om het netwerk van skp up to date te houden zijn onderhoudswerkzaamheden noodzakelijk. Veelal met je daar niets van en blijven verbindingen online. Soms is het nodig om bepaalde onderdelen te testen waarvoor het signaal kort wordt onderbroken. Dit merk je van aan tv of radiosignaal dat een aantal seconden uitvalt of het modem dat zichzelf herstart. Wil je weten of in jouw wij werkzaamheden aan de gang zijn? Klik dan op de link hierboven.
Vind hier de juiste aanmeldformulieren voor het aanmelden van pakketten.
Het actuele zenderoverzicht van SKP.
De meest gestelde vragen vind je hier. Mocht je vraag niet beantwoord zijn kan je vraag altijd via de mail of telefoon stellen aan één van onze experts.